S izvedba će se nuditi za obje karoserijske izvedbe, klasičnu i Sportback. Najveća novost je skrivena ispod lima, a to je sinergijsko upravljanje s tri elektromotora, od kojih su dva smještena na stražnjoj osovini.

Epilog je maksimalnih 503 KS i 973 Nm, ali samo na osam sekundi. U tim trenucima 100 km/h ima za 4,5 sekundi. Maksimalna brzina limitirana je na 210 km/h. U regularnim uvjetima korištenja, kada nije u posebnom S načinu rada, pogon daje do 435 KS i 808 Nm.

Baterija je kapaciteta 95 kWh, što je dovoljno za doseg od 364 km, odnosno 370 km na Sportback izvedbi. Sistem punjenja podržava punjače snage do 150 kW, a Audi kaže da punjenje s 5 na 80% kapaciteta traje manje od pola sata.

S izvedbe se lako prepoznaju. Proširenim blatobranima automobili bilježe plus od čak 5 cm u širinu, a tu su i agresivnije skrojeni odbojnici, veliki stražnji difuzor i atraktivni alunaplatci promjera do 22 inča. Dobra je vijest da dodatni mišići nisu narušili aerodinamiku, koja je i dalje među najboljima u klasi.

Novost kod S modela je novi torque vectoring sustav kontrole stražnje osovine. Zračni ovjes spušta vozilo za do 76 mm, a vozač može računati na snažnije stabilizatore i izravniji upravljački sistem. Audi Drive Select nudi sedam načina rada, a u Audiju obećavaju mogućnost kontroliranog driftanja automobilom. Standardna isporuka su moćne kočnice s prednjim diskovima promjera 400 mm.

Audi E-Tron S na europsko tržište dolazi ove jeseni, a početna cijena u Njemačkoj je 91.345 eura, odnosno 93.628 za Sportback izvedbu.