Ove godine Međunarodni sajam privrede u Mostaru (Mostarski sajam), koji je jedna od najznačajnijih i najposjećenijih privrednih manifestacija u regiji, održat će se od 31. marta do 4. aprila, a zemlja partner je Republika Mađarska, kojoj će ovo biti drugo partnerstvo na mostarskoj privrednoj izložbi.

Organizacija ovogodišnjeg sajma teče po planu i mi smo iznimno zadovoljni. Svakodnevno smo u kontaktu s našim izlagačima te nastojimo udovoljiti njihovim željama za izgledom štanda i pozicijom kako bi se što bolje predstavili na sajmu, kazali su Feni iz Mostarskog sajma.

Dodali su kako će i ove godine tradicionalno ugostiti zemlje okruženja, šire regije te izlagače iz zemalja Evropske unije.

Ponajviše izlagača bit će iz BiH i Mađarske, zemlje partnera.

Mađarski privrednici u Mostar dolaze s ciljem pronalaska mogućnosti za zajednička ulaganja i razne oblike tehničke i trgovinske saradnje, a pored privrede Mađarska će predstaviti i svoju turističku ponudu, svoju bogatu historiju i kulturu.

- Republika Mađarska prisutna je na našem sajmu od samih njegovih početaka. Mogu slobodno kazati da je naš poslovni odnos prerastao u prijateljski, uostalom, i mađarski premijer Viktor Orban ističe kako Mađarska Bosnu i Hercegovinu smatra počasnim susjedom. Zbog toga nam je iznimno drago što je Mađarska ove godine zemlja partner jer će to još više učvrstiti naše poslovne i prijateljske veze - kazala je direktorica Mostarskog sajma Dalfina Bošnjak.

Pored izlagačkog dijela, posljednjih nekoliko godina Mostarski sajam je značajno proširio konferencijski program, s posebnim naglaskom na B2B razgovore.

Ove godine planirana je velika međunarodna B2B konferencija, koja će biti održana u organizaciji Tehnološkog parka INTERA, a u čijem radu će učestvovati partneri iz Mađarske, zemalja regije i domaći poduzetnici.

- Do nas dolaze povratne informacije od krajnjih korisnika koji su rekli da imaju veliku korist ne samo od prilike za direktnim kontaktom s proizvođačima nego i od prilike da se povežu sa stručnjacima i njihovim kolegama te uče od njih. Mišljenja smo da što više svijet postaje digitalan, to ljudi više traže direktan fizički kontakt koji nude sajmovi. Iz ovogodišnjeg konferencijskog programa vrijedi izdvojiti veliku međunarodnu B2B konferenciju u organizaciji Tehnološkog parka INTERA i privrednih komora BiH, Hrvatske, Srbije, Makedonije i Crne Gore - ističe Bošnjak.

Sajam je također mjesto održavanja bilateralnih političkih razgovora, privrednih konferencija,skupova, prezentacija i gastronomskih takmičenja. Pored poslovnog dijela, sastavni dio sajma čine i kulturno-zabavni sadržaji.

Mostarski sajam svake godine posjete deseci hiljada gostiju, a organizatori vjeruju kako će ovogodišnje, 23. izdanje sajma, nadmašiti one prethodne.