Gužve su se stvorile zbog reklamacije pristiglih računa, a kako nam je kazao čitatelj, dolazi veliki broj ljudi.

Iz Odjela za odnose s javnošću ističu kako nisu velike gužve.

- U određenim momentima tokom dana se mogu stvoriti male gužve ispred naplatnog mjesta jer potrošači održavaju socijalnu distancu u skladu sa preporukama nadležnih kriznih štabova. Građani reklamiraju račune zbog akontativnih računa iz mjeseca aprila jer zbog poznate situacije sa virusom COVID-19 nije bilo očitanja vodomjera te su računi za april akontativno obračunati na osnovu potrošnje iz posljednja tri mjeseca očitanja – kažu iz ViK-a.

Ističu kako se u ovom mjesecu očitavaju vodomjeri te da će potrošači dobiti račune usklađene sa stvarnom potrošnjom.

Direktor ovog preduzeća Enver Hadžiahmetović istakao je da niko nije "zakinut" te da su na računima došli iznosi za potrošenu vodu.

- U martu nismo mogli ulaziti da očitavamo vodomjere, te smo u aprilu stavljali prosjek prva tri mjeseca. U maju smo vršili mjerenja i upisivanje i onda tamo gdje je prosjek bio identičan kao kod mjerenja nije bilo dodatnih kubika, međutim neko je potrošio više od prosjeka, pa smo stavili da ima 10-15 kubika više. I račun izdat 9. maja je sumarni račun koji je bio veći od ostalih. Niko nije zakinut nego smo samo izmirili onaj broj kubika vode koji nismo stavili na prethodni račun – pojasnio je Hadžiahmetović.

Istakao je da se priprema odluka kojom će se omogućiti svakom građaninu da mjeri svoju potrošnju vode u stanu, u objektima kolektivnog stanovanja.

- Potpisat će se ugovor sa ViK-om, stanari kupuju vodomjer i plate koliko potroše – kazao je Hadžiahmetović.