Konferencija je besplatna za studente i okupit će 300 studenata sa različitih fakulteta i gradova. Bit će to centralno mjesto okupljanja mladih ljudi koji dijele slične interese i koji vjeruju da znanje čini budućnost boljom i ljepšom. Kroz PR Arenu želi se pomoći mladim ljudima primjerima iz prakse kako i na koji način uz korištenje komunikacijskih alata mogu olakšati put do pronalska poslodavca. Konferencija se sastoji od osam predavanja i dvije panel diskusije. Više o predavačima i samom programu na linku.
- Želimo kroz predavanja ukazati na neke pojmove i područja s kojima se studenti do sada možda nisu susreli, poput praćenja medija, kreativnih vizualnih komunikacija, korporativnih komunikacija, organizacije evenata, načina rada organa uprave i javnih kompanija, važnosti HR odjela unutar kompanija. Iza pojma komunikacije krije se ogroman posao, a mnogi samo vide izjavu, reklamu, vizual. Također jedan od glavnih ciljeva PR Arene jeste ohrabriti mlade ljude da se pokrenu i počnu stvarati, jer mogućnosti su svuda oko njih. Potrebno je naravno odricanje, posvećenost, inspiracija, ali rezultat toga je uspjeh koji će biti ostvaren - istakla je Adisa Velić, predsjednica Udruženja Inntera, organizatora konferencije.
Zahvaljujući Udruženju Inntera, utemeljen je i program nagrađivanja studenata pod nazivom "Student Awards". Kroz takmičenje studenti su imali priliku da iskažu stečena znanja, vještine, sposobnosti, sklonost i interesovanje za komunikacije kroz kreativno pisanje bloga na slobodnu temu. Nagrade za tri najbolja rada biti će dodijeljene studentima tokom konferencije.
Nagrade za studente su osigurali: prva nagrada - premium sponzor Raiffeisen Bank - JBL slušalice i Swiss Peak ruksak + 30 KM na računu studentskog besplatnog Raiffeisen Club paketa, te srebreni sponzor AS Holding praksu u trajanju od trideset dana; druga nagrada - prijatelj projekta Orbico – poklon paket u vrijednosti od 200 KM, te treću nagradu prijatelj projekta DM drogeriemarkt - poklon bon u vrijednosti od 150 KM.
- Posebno se zahvaljujemo svim društveno odgovornim kompanijama koje su nas podržale: premium sponzor - Raiffeisen Bank, zlatni sponzor - BH Telecom, srebreni sponzor - AS Holding sa brendovima Oaza, Zlatna džezva i Kent, te prijatelji projekta - Općina Stari Grad Sarajevo, DM drogeriemarkt, Hyundai Auto BH, Teleperformance, Bimal, Red Bull, Aria Mall, Podravka, Art on Media, Orbico beauty sa Rimmel i Petite Maison, Marriot by Courtyard, Plaza, Teleperformance, Ekonomski fakultet u Sarajevu, Apriori World, Studio 23, Bee Luv, Monier Atelier, Eye clinic dr. Ismail i Press Clipping.
Svakako ne smijemo zaboraviti naše medijske sponzore: FACE TV, Hayat, Radio Antena i RSG, Klix, Urban magazin, Visit B&H magazin, Faktor, Zdravi portal i Cazin.net - saopćili su organizatori.