Tom prilikom Lasić je podsjetio da je izgradnja te dionice počela u septembru prošle godine.

- Rok izgradnje je 30 mjeseci što znači da bi ova dionica trebala biti gotova u ljeto 2022. godine. Do ljeta 2022. godine vjerujem da ćemo doći do tunela Kvanj, a u međuvremenu će se taj tunel raditi, tako da ćemo Mostar, više-manje, spojiti na južni dio koridora. Planiramo raspisati i tender za dionicu Mostar sjever - Mostar jug, pa ćemo završetkom tunela Prenj, tog najzahtjevnijeg objekta na Koridoru Vc, imati formiranu autocestu - istaknuo je Lasić.

Premijer Fadil Novalić u izjavi za Fenu je kazao kako je danas došao vidjeti na djelu novi koncept Autocesta Federacije BiH koji podrazumijeva simultani rad na više manjih dionica.

- U ovom trenutku imamo ovdje dvije dionice koje su ukupno oko 20 kilometara, a također u Zenici imamo "napadnutih" 20 kilometara, kao i na tunelu Ivan 10 kilometara. Trenutno imamo slučaj da relativno sporo dolazimo do funkcionalnih dijelova, ali kad dođemo iduće godine imat ćemo veliki broj kilometara - kazao je Novalić, dodavši kako slijedi povezivanje tih dionica.

Prema njegovim riječima, s prvim čovjekom Autocesta FBiH danas je razgovarao i o početku gradnje dionice Konjic – Ovčari – Aerodrom Mostar, ukupne dužine 51 kilometar, te o dionici od Žepča do Putnikova brda dugoj oko 40 kilometara.

- Realno je očekivati da bismo za 6 do 7 godina mogli zatvoriti cijeli Koridor Vc. Imamo dovoljno finansijskog potencijala, iza nas stoje investitori, imamo likvidne autoceste i mislim da ćemo postići taj cilj - poručio je Novalić.