I vrapci na grani znaju da je konzumiranje hrane u noćnim satima, pogotovo sat ili dva prije spavanja, povezano s nakupljanjem suvišnih kilograma i nemirnim snom. S druge strane, ako preskočite večeru, riskirate odlazak u krevet s glavoboljom ili bolovima u stomaku.

Kako onda pronaći mjeru? Srećom, kako ističu stručnjaci za prehranu, postoje obroci koji ne obiluju mnoštvom kalorija, a koji će umiriti tijelo i neće uzrokovati mučninu.

Nutricionisti otkrivaju da ove namirnice možete uvečer sebi priuštiti bez grižnje savjesti i straha od debljanja:

Puding od čokolade

Iako se na prvu čini pomalo neobičnim, čokoladni puding ublažit će glad i pritom neće ugroziti liniju. Naime, unatoč šećeru, puding sadrži niski udio masnoće. Jedna porcija pudinga (100 g) sadrži između 90 i 100 kalorija.

Avokado i posni sir

Posni sir bogat je kazeinom i sadrži malo kalorija. Tijelo ga polako apsorbira, što znači da ćemo biti duže siti. Istraživanja su pokazala da povećani unos proteina može dovesti do uspješnog gubitka težine. Ako mu dodate avokado, koji obiluje zdravim mastima, pozitivno ćete utjecati na holesterol i vaš kardiovaskularni sistem.

Čokoladno mlijeko

Novija istraživanja su pokazala da kalcij pomaže kod uklanjanja masnih naslaga s područja stomaka i da se hranjive tvari bolje apsorbiraju uz pomoć vitamina D, koji se nalazi u mlijeku. Prilikom kupovine čokoladnog mlijeka birajte ono s malo šećera i s najvećim udjelom kakaa.

Suhe smokve

Iako su poprilično slatke, ovaj prirodni slatkiš će utoliti želju za slatkim i neće pridonijeti povećanju tjelesne težine. Kod suhih smokava jedino je važno ne pretjerati. Unatoč tome što ne sadrže puno masnoće i imaju puno dijetalnih vlakana, suhe smokve ipak sadrže količinu šećera s kojom treba biti oprezan.

Tamna čokolada

Čokolada također može biti poprilično bezopasna za liniju. Pritom je važno odabrati čokoladu s najmanje 72 posto kakaa, a ne mliječnu s kremastim punjenjem. Tamna čokolada sadrži velike količine antioksidansa, ali i vlakana. Ograničite unos tamne čokolade na 50 grama dnevno.

Tuna

Ova riba lako se probavlja i ublažava osjećaj gladi jer sadrži puno proteina. Tunu možete pripremati u tavi na malo ulja, u rerni, na pari ili direktno iz konzerve (pritom ju dobro ocijediti).

Kukuruzne pahuljice

Kukuruzne pahuljice sadrže malo šećera i pune su dijetalnih vlakana. Ako ih konzumirate s mlijekom koje ima nizak udio masnoće, u organizam ćete unijeti dovoljno hranjivih nutrijenata, nahraniti žudnju za hranom i pripremiti tijelo za spavanje.

Bademi

Magnezij iz badema opušta mišiće, niacin (vitamin B3) ublažava stres, a dijetalna vlakna potiču sitost. Istraživanja pokazuju da osobe koje konzumiraju ¼ šoljice badema dnevno, u prosjeku gube kilograme 65 posto brže od ostalih.

Salama i hljeb od cjelovitog zrna

Ako niste ljubitelj orašastih plodova, mliječnih proizvoda ili slatkog, pojedite krišku hljeba od cjelovitog zrna s kriškom salame. Ovakav obrok sadrži oko 150 kalorija i sastoji se od složenih ugljikohidrata i proteina koji će vas brže zasititi i duže zadržati sitost.