- Uzroke gužve pred naplatnim centrima možemo tražiti u tradiciji kupaca, posebno starije populacije koja i dalje račune za komunalne usluge izmiruje u naplatnim centrima, prvenstveno jer se ne naplaćuje provizija.
Također, Centar je smješten u središtu Kantona Sarajevo, a u blizini su i naplatni centri BH Telecoma i Sarajevostana. Tako da uglavnom penzioneri koji su uredne platiše, plaćanje režija mogu obaviti u krugu od 100 metara. Najčešće, gužve se bilježe oko desetog dana u mjesecu, kada potrošači dobiju račune, a najmanje u posljednjoj sedmici mjeseca.
U centrima u ulicama Envera Šehovića i Muvekita u pravilu su raspoređena po dva blagajnika, kako bi se smanjile gužve. Naglašavamo i da s ciljem smanjena gužve, stalno ukazujemo na mogućnost elektronskog plaćanja, putem komercijalnih banaka – pojašnjavaju iz Centra za pružanje komunalnih usluga.
Redovi pred Centrom za pružanje komunalnih usluga bili su svakodnevnica u vrijeme najžešće pandemije koronavirusa, što je bilo i opravdano, ali sve mjere zbog pandemije koronavirusa su ukinute, od broja ljudi u zatvorenom i otvorenom prostoru, a redovi se i dalje stvaraju. Zašto?
- S obzirom na to da se u Centru mogu dobiti usluge četiri komunalna preduzeća, (Toplane, Vodovod i kanalizacija, Sarajevogas i KJKP Rad) gužve su neminovne. Kako bi se održala funkcionalnost Centra, neophodna je kontrola ulazaka u prostor. Naime, neki od kupaca račune plaćaju na više šaltera, pa bi se u periodu dok ne napuste Centar, mogla stvoriti veća gužva i zato zaštitar na vratima pušta jedno po jedno jer ne mogu svi svi ući odjednom u ograničen prostor – kažu iz Centra.
Radno vrijeme svih centara za komunalne usluge i kupce u Kantonu Sarajevo je od 7.30 do 16 sati i subotom od 8 do 14 sati, ali problem sa jutarnjim gužvama nije riješen.