Petak, 23.02.2024.
Zenaida Hasić
FOTO: TV SA YOUTUBE/SCREENSHOT

Sindikat ima saznanja o nezakonitom imenovanju direktorice Apoteka Sarajevo, traže smjenu

Sindikat radnika u zdravstvu u Kantonu Sarajevu došao je do određenih saznanja i sada već, kako navode, postoji osnovana sumnja da proces imenovanja Zenaide Hasić za generalnu direktoricu JU Apoteke Sarajevo (AS), nije tekao standardnim procedurama.

Zbog toga te, kako kaže Senad Sadiković, predsjednik, brojnih drugih nepravilnosti u radu, Sindikat od Skupštine KS i Upravnog odbora ustanove, traži smjenu direktorice.

Šta govore dokumenti

Kako navode iz Sindikata, "Hasić je imenovana za v. d. generalne direktorice od 13. septembra 2021. godine na period od šest mjeseci, što je i sama, kako dodaju, potvrdila na jednom od javnih nastupa".

Ali, kada se, kako kaže Sadiković, "pregledaju javno dostupni dokumenti, odnosno Program i plan rada JUAS za 2022. (javno dostupan na internetskoj stranici Skupštine KS), na stranici broj 13 može se vidjeti da je Hasić imenovana za v. d. generalnog direktora 12. maja 2022. godine".

 Senad Sadiković

- Naravno, u pitanju je greška onoga koji je pisao i kontrolirao ovaj izvještaj, jer se vjerovatno misli na to da je ista imenovana za generalnog direktora 12. maja 2022. na osnovu konkursa objavljenog na web stranici apoteka 11. aprila 2022. Međutim, sada predstoji jedna u nizu nepravilnosti Upravnog odbora na čelu sa predsjednikom Tamerom Begom. Prema Statutu javne ustanove, mandat v. d. generalnog direktora može trajati najviše šest mjeseci. Hasić je imenovana za v. d. generalnog direktora 13. septembra 2021. i obavljala je sve do 12. maja 2022, što je otprilike oko dva mjeseca duže nego što je predviđeno zakonskim propisima - objašnjava Sadiković.

Iz Sindikata sada pitaju Begu i Hasić - "kako to da je generalna direktorica mogla ostati u v. d. mandatu još dva mjeseca bez pokrenutog postupka u periodu od 13. marta do 12. maja 2022, te zašto nije i u tom slučaju ispoštovana odredba Statuta JUAS povodom raspisivanja konkursa tri mjeseca prije isteka mandata direktora"?

Sindikalna organizacija Apoteka Sarajevo nije zadovoljna ni pristupom i ponašanjem Upravnog odbora, naročito kada je riječ o tretiranju radnika, njihovih predstavnika, a naročito onih koji, prema riječima Sadikovića, pripadaju najosjetljivijoj kategoriji uposlenih".

- Upravni odbor nijednom nije pozvao predstavnike radnika na razgovor prilikom izrade i usvajanja Pravilnika o radu, vjerovatno smatrajući da je mišljenje radnika nebitno za rad ustanove. Njihov stav je da na nivou ustanove ne trebaju definirati na koji način demobilizirani borci mogu ostvariti svoja prava zagarantirana federalnim zakonskim propisima, te su oni ostali uskraćeni za dodatne dane godišnjeg odmora - naglašava Sadiković.

Izvještaj inspekcije rada

Da Upravni odbor olako shvata svoj posao u JU "Apoteke Sarajevo" svojevrsno je, dodaje Sadiković, potvrđeno i u izvještaju inspekcije rada.

- U izvještaju je kašnjenje usvajanja Pravilnika o radu i potpisivanja novih ugovora o radu opravdano na sljedeći način: "ali na usvajanje izmjena Pravilnika o radu su utjecale objektivne okolnosti, ranije preuzete obaveze Upravnog odbora koji se nije mogao sastati". Podsjećanja radi, prema odredbama kolektivnog ugovora, rok za usklađivanje Pravilnika o radu je 60 dana od dana važenja istog, što predstavlja direktno kršenje pozitivnih zakonskih propisa, a opravdanje je da se nisu mogli sastati - istakao je Sadiković.

Namjeravali smo čuti šta o navodima Sindikata misli i aktualna generalna direktorica, no na pismeni upit, koji smo proslijedili 31. januara ujutro na zvaničnu email adresu javne ustanove, zamolivši da odgovor dobijemo do kraja radnog vremena, odnosno najkasnije do 16 sati, iz Apoteka Sarajevo ništa nisu poslali do objavljivanja teksta. 

Faktor pratite putem aplikacija za Android i iOS.
Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Twitter.
Zabranjeno je prenošenje sadržaja bez odobrenja redakcije. Kontaktirajte nas na [email protected].
Vezani tekstovi
Više iz kategorije
Najnovije Najčitanije Na vrh