Društveno odgovorna kampanja "Srcem za znanje i ništa manje" realizirat će se u periodu od 15.08. do 15.09.2022. godine.
U navedenom periodu, građani će kupovinom u Knjižarama SVJETLOST i kupovinom brendova koje distribuira kompanija Svjetlostkomerc u hipermarketima Bingo, Mercator i Konzum, te narudžbama preko platforme Korpa.ba, kroz opremanje svojih školaraca direktno učestvovati u obezbjeđenju uslova boljeg i lakšeg obrazovanja djeci socijalno ugrožene kategorije.
- Svjetlostkomerc dd je kompanija koja duže od 75 godina učestvuje u procesu obrazovanja i stvaranju boljih, obrazovanijih i uspješnijih generacija. Ove godine odlučili smo se odreći dijela profita, te ga usmjeriti na pomoć školarcima kojima je proces nabavke neophodnog školskog materijala otežan, nekad i nemoguć, zbog teške finansijske situacije. Ponosni smo na ovaj projekat i vjerujemo da ćemo, zajedničkim snagama, mnogim roditeljima olakšati septembarske brige, a djeci izmamiti osmijeh na lice – navode iz kompanije Svjetlostkomerc.
Procenat od sveukupnog profita ostvarenog prodajom školskog asortimana, kompanija Svjetlostkomerc i Udruženje Pomozi.ba donirati će porodicama u potrebi.
- Često nismo ni svjesni koliko ima roditelja koji nisu u mogućnosti djeci obezbijediti najosnovnije potrepštine, igračke i školski pribor. Udruženje Pomozi.ba svake godine pomaže mnogobrojnim mališanima iz porodica u stanju socijalne potrebe da dobiju sve ono što imaju i njihovi školski drugovi kako se ne bi osjećali manje vrijednima. Posebno nam je drago i sretni smo što ove godine u tome imamo podršku kompanije Svjetlostkomerc. Nadamo se da ćemo uz pomoć građana uspjeti obradovati što veći broj školaraca - ističu iz Udruženja Pomozi.ba.
Vjerujemo da će građani prepoznati važnost ove kampanje, te uzeti učešće u stvaranju boljih preduslova za kvalitetno školovanje djeci iz socijalno ugrožene kategorije u nadolazećoj školskoj godinu 2022/23.
Kompanija Svjetlostkomerc, Udruženja Pomozi.ba i građani zajedno "Srcem za znanje i ništa manje".