Prema novim idejama Evropske komisije, emisije ugljičnog dioksida automobila po kilometru morale bi pasti za 50 posto od 2021. do 2030. godine, a ne za 37,5 posto kako je prethodno planirano.

Što to konkretno znači? Mnogo više plug-in hibrida i električnih automobila u proizvodnji, koji emitiraju malo ili nimalo CO2 u vožnji. Sigurno je da će i EU pratiti i stvarnu potrošnju plug-in hibrida za koje se sumnja da ih vozači uopće ne pune strujom te da funkcioniraju kao klasični hibridi te emitiraju mnogo više CO2 u stvarnim uvjetima.

Prosječna potrošnja novih automobila 2030. godine trebala bi biti oko dvije litre goriva na 100 kilometara ili u prosjeku 45 g/km CO2. To nemoguće postići s automobilima opremljenim klasičnim motorima i već sad se rade kalkulacije da će u ukupnoj prodaji novih automobila električna vozila 2030. godine činiti 50 posto.

Dobra vijest za kupce je i da se očekuje da će prosječni električni automobil zbog pada cijene baterija koštati kao benzinski ili dizelski modeli – negdje oko 2025. godine.