On je prilikom gostovanja na Federalnoj TV istakao da sve zavisi od inspektora koji je naložio zatvaranje.

- Ako on kaže da se pusti, mi ćemo pustiti. Isti inspektor je nadležan i za tunel Vranduk. U njegovom je reonu i nije došao da pita imaju li upotrebnu dozvolu. Jasni su razlozi zašto se od ovoga pravi ovolika priča, ovolika prašina. Na kraju ispaštaju građani i to je ključna stvar – kaže Terzić.

Direktor Autocesta Federacije BiH je rekao i da prilikom otvaranja nisu imali koordinaciju sa inspekcijom.

- Inspektor Mlaćo je dva puta zaustavljao radove u tunelu. U ambijentu kakav imamo u Federaciji BiH, jedan dio sistema gura ono što je potrebno, a to su investicije i koridor Vc. Mene su dovela prije tri godine tri predsjednika i zamolila da ubrzam radove. Sad kad smo ubrzali radove, kada radimo, sada treba sve to staviti u jedan negativan kontekst zato što u petom mjesecu imamo istek mandata i izbor nove Uprave Autocesta Federacije BiH. Postoji milijarde razloga zašto se to radi - rekao je Terzić. 

On je istakao da ima fantastičnu saradnju sa ministrom Martićem i Ministarstvom prostornog uređenja koje je nadležno.

- Oni formiraju radne grupe i komisije. U njima rade inžinjeri sa cijelog prostora Federacije BiH. Naravno da onaj dio sistema koji je za, ima pozitivan uticaj na te ljude, a onaj koji je protiv, ima negativan uticaj. Za prvi dio od dva kilometra Drivuše do Klopči smo dobili upotrebnu dozvolu. Za drugi, najveći dio od Klopči do Donje Gračanice u dužini od skoro 6 kilometara smo dobili pozitivan izvještaj komisije i prijedlog da nam se da dozvola za privremeni rad. Ostao je dio koji je u dijelu radova Čengiza od Donje Gračanice do priključka i izlaza Zenica Sjever u dužini dva kilometra.

Na kojoj komisije treba da završe svoj rad. Ali nijedan izvještaj, nijedan jedini izvještaj nije rekao da ima nekih nedostataka. Kolovoz je siguran i spreman. Mi smo odlučili da sačekamo Ministarstvo da nam da rješenje o privremenom probnom puštanju u saobraćaj. Mi nismo pravili halabuku i veliko otvaranje. Znali smo da nemamo upotrebnu dozvolu, ali, isto tako smo znali da je praksa u Bosni i Hercegovini. Na našem koridoru imate dionicu Bilješevo - Kakanj koja je čekala dvije i po godine da dobije upotrebnu dozvolu – kazao je Terzić.

Kako je dodao, ovo nije najskuplja dionica koridora Vc.

- Skuplji je most Počitelj nego kilometar ove dionice. Ova dionica je dokaz koliko su naši građevinci, naša struka, sva moguća struka i pamet u Federaciji BiH sposobni da se riješi pitanje geoloških problema koje smo imali na trasi. Ova trasa će se izučavati u udžbenicima na fakultetima i sada zbog reizbora i političkih potreba trebamo od toga napraviti negativnu priču – dodao je Direktor Autocesta Federacije BiH.

VEZANI TEKST - BiH dobija 11 novih kilometara autoceste, pogledajte kako izgledaju dionice

Južnu sekciju dionice Donja Gračanica (Zenica sjever) - Tunel Zenica gradila je turska kompanija Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Na ovom dijelu Zeničke zaobilaznice, ukupne dužine 2,04 kilometra, u rekordnom vremenu izgrađen je tunel Hum od 428 metara, zatim vijadukt Donja Gračanica 393 metra, te pristupna saobraćajnica dužine 800 metara s naplatnim mjestom i kružnim tokom.

Na poddionici Drivuša – Klopče radove je izvodila domaća kompanija Hering d.d. Široki Brijeg, poddionicu Klopče – Donja Gračanica gradio je konzorcij kompanija koji čine Euro – Asfalt d.d. Sarajevo i Strabag Austria.

Terzić navodi da je Autoceste FBiH više pogodio nerad i neaktivnost Uprave u UIO-u nego pandemija.

- Od pandemije smo izgubili nekih dvadesetak miliona maraka, a 50 miliona maraka stoji na računima UIO-a koje treba da nam vrate po osnovu akcize. U pandemiji smo imali pad koji nije drastičan. Imali smo i pad prihoda od naplate cestarina, ali to ne utječe na finansijsku situaciju u preduzeću.

Na Koridoru Vc trenutno se radi 46 kilometra na deset lotova i za to je angažovano 750 miliona eura.

- Ove godine trebamo dodijeliti još tri ugovora u visini od 250 miliona eura- zaključio je direktor Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine.