Statistika je u ovom slučaju neumoljiva: Više od pola nesreća u kojima su učestvovali motociklisti završilo je tragično po vozače dvotočkaša.

Nekadašnji džudo reprezentativac Bosne i Hercegovine Elmedin Hećo poginuo je 13. juna na magistralnoom putu M-17 kod Hadžića. On se, upravljajući motociklom "kawasaki", sudario sa "fiatom", koji je vozio 74-godišnji D. P. iz Mostara, koji je tom prilikom također izgubio život. O kako žestokom sudaru se radilo svjedoče fotografije s mjesta nesreće i činjenica da je Hitna pomoć po dolasku na mjesto nesreće samo mogla konstatovati smrt obojice učesnika.

Dvadesetosmogodišnji Edin Begić, zvani Vinta iz Hadžića, preminuo je 20. jula u KCUS-u usljed teških povreda koje je sedmicu ranije zabdobio u nesreći koja se dogodila na području te općine. On je u trenutku nesreće upravljao motociklom "honda", koji se sudario sa "opel astrom" za čijim volanom se nalazio S. H. (1987).

Vožnja motociklom kobna je bila i za 38-godišnjeg Mirzu Fazlića iz Visokog, koji je u subotu, u blizini naplatnog mjesta Tarčin na autoputu A-1, na uključnom kraku naplatnog mjesta, pao sa motocikla i poginuo na mjestu. U trenutku nesreće sa njim je bila i njegova supruga M. F., koja je zadobila teške povrede. Prema izvještaju policije, Fazlić nije imao položen vozački ispit, a do saobraćajne nesreće je došlo tako što je u jednom trenutku došlo do skretanja u lijevu stranu i pada motocikla na kolovoz, a zatim do udara u betonski ivičnjak i metalnu zaštitnu ogradu.

Saobraćajne nesreće za motocikliste predstavljaju veću opasnost u odnosu na ostale učesnike u saobraćajnim nesrećama, pa tako nesreća koja kod vozača automobila rezultira lakšim povredama može rezultirati smrću motocikliste. Prema rezultatima nekih istraživanja, motociklisti imaju 20 do 30 posto veći rizik da zadobiju teške povrede ili da poginu u saobraćajnoj nesreći u odnosu na vozače drugih motornih vozila. Pri  sudaru motocikla s ostalim vozilima, smrtnost vozača dvotočkaša podjednako je učestala kao i smrtnost pri naletu vozila na pješake.

Najčešći uzroci nesreća u kojima stradaju motociklisti su neprilagođena brzina, nepravilno preticanje i oduzimanje prvenstva prolaza drugim učesnicima u saobraćaju. Također, kao jedan od čestih uzroka nesreća saobraćajni stručnjaci ističu manju uočljivost vozila za druge vozače, te tehničku neispravnost vozila.

Pored toga, vozilo s dva točka je samo po sebi nestabilno jer se oslanja samo na dvije tačke, pa u toku vožnje bitna uloga pripada vozaču. Mnoge nesreće u vožnji motornih vozila s dva točka dogodile su se jer vozači nisu uspjeli ostvariti nagib kojim se može savladati zavoj pri određenoj brzini.

Način kočenja također je drugačiji jer se, u pravilu, radi o znatno većim brzinama vožnje pa se efikasno može kočiti samo upotrebom obje kočnice. Pritom je važno da najprije treba kočiti prednjom, a potom zadnjom kočnicom, pri čemu se prednja kočnica ne smije dovesti do blokiranja.

Iako je posjedovanje zaštitne opreme zakonska obaveza, te u mnogim slučajevima vozačima spašava život, u težim nesrećama čak ni adekvatna oprema ne pomaže mnogo. Kacige pružaju bitnu, ali ne i potpunu zaštitu pri sudaru, a slaba tačka, prema provedenim studijama je frontalni dio kacige. Kacige su, u svakom slučaju, najučinkovitija zaštita glave motocikliste jer oko 75 posto smrtnih ishoda je rezultat povrede glave. Zbog toga stručnjaci stalno ističu značaj korištenja zaštitne opreme, a kako bi posljedice ukoliko i dođe do nesreće, bile što manje, a policijske agencije redovno ukazuju na važnost korištenja ove opreme, ali i kažnjavaju vozače zbog njenog neposjedovanja.