Ovo su blagodeti sjedenja na podu:

Pomaže varenju

Kad sjedite na podu prekrštenih nogu i jedete, istovremeno izvodite jogu. Ovaj položaj nogu naziva se "laka" poza ili Sukhasana, a vjeruje se da povećava protok krvi u želucu, pomažući vam da lako probavite hranu i da dobijete najviše vitamina i hranjivih sastojaka. Kada se sagnete prema naprijed kako biste uzeli hranu s tanjira, a zatim se vratite u početni položaj da biste je progutali, jačate mišiće na stomaku, što može spriječiti nadutost.

Može vam pomoći pri gubitku kilograma

Sjedenje na podu dok jedete pomaže vašem vagus živcu da bolje funkcioniše. Kada vaš sistem za varenje oslobađa hormon zvan leptin, on šalje signal vagus živcu da ste siti i pravilna funkcija ovog živca može vas spriječiti da se prejedate.

Čini vas fleksibilnijim

Ako predugo sjedite na stolici mogu vas vrlo brzo početi boljeti leđa te možete istegnuti diskove u kičmi. S druge strane, sjedenje na podu isteže koljena i bokove. Ovaj položaj jača leđa i ramena.

Ovaj položaj mogao bi vam pomoći da duže živite

Ako se lako možete podići iz ovog položaja prekrštenih nogu, bez ikakve podrške, velike su šanse da ćete možda živjeti duže. Ispada da je sjedenje na podu dok jedete i ustajanje nekoliko puta dnevno jedan od najjednostavnijih načina da svom životu dodate dodatne godine.

Održava vaše zglobove zdravima

Kada dugo sjedite na stolici, kukovi vam se ukoče. Sjedenje na podu, omogućava vam istezanje kukova i gležnjeva, čineći zglobove fleksibilnijima. Sjedeći položaji poput čučanja tjeraju mišiće da rade i kad se odmarate, jer vas podstiču da angažujete mišiće koji nisu aktivni dok sjedite na stolici.

Poboljšava vaše držanje tijela

Podstiče vas da angažujete svoje temeljne mišiće, što zauzvrat koristi vašem držanju tijela.

To vam smiruje um

Joga koju radite dok sjedite na podu umiruje vaš um. Kad vam je um spokojan, možete više uživati ​​u hrani i jesti dok se ne zasitite, Bright side.