Riža i gljive hranljive su i ukusne namirnice sa kojima možete pripremiti mnoga jela.

Jedno od popularnijih i mnogima omiljenih je i rižoto sa gljivama.

Evo kako ćete ga pripremiti za večerašnji iftar:

Potrebni sastojci: 400 g arborio riže, 1,5 litara supe od piletine ili povrća, 4 šake gljiva po želji, 1 šaka suhih vrganja, 1 mala glavica luka, 2 štapa celera, nekoliko grančica svježeg peršuna, pola limuna, 1 kašika maslaca, šaka naribanog parmezana, maslinovo ulje za dinstanje, so i biber po želji.

Postupak pripreme:

Zagrijte supu i držite je na niskoj temperaturi na ringli.

Odvojite malo tople supe i u tekućini potopite suhe vrganje. Pusti da se hidriraju nekoliko minuta.

U velikoj tavi i na malo maslinovog ulja dinstajte komadiće luka i celera na nižoj temperature, oko 10 minuta. Zatim, dodajte rižu u tavu i povisite temperaturu.

Promiješajte rižu i nastave miješati dok tekućina ne ispari.

U rižu dodajte procijeđenu tekućinu u kojoj su bili vrganji.

Ponovo sve zajedno promiješajte, a potom riži dodajte i nasjeckane vrganje uz miješanje.

Postepeno i polako u rižu potom dodajite toplu supu dok ne potrošite svu tekućinu, a riža ne postane kremasta i kuhana.

Za cijeli postupak potrebno vam je oko 30 minuta.

U posebnoj gril tavi ispecite očićene i suhe gljive. Prepržene gljive pomiješajte s nasjeckanim peršunom, malo maslinovog ulja i sokom od pola limuna.

Prije nego što rižoto skinete s ringle posolite i pobiberite po želji. Potom dodajte maslac i naribani parmezan.

Poklopite posudu i pustite da rižoto odstoji tri minute.

Jelo poslužite s grilovanim gljivama, malo maslinovog ulja i svježe naribanim parmezanom.