Ovogodišnja tema „Brand New Circus“, inspirisana
je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta te obećava pravi spektakl ideja
kao i dan ispunjen inovacijom, inspiracijom i razmjenom znanja, a sve u
organizaciji agencije Via Media.
Prvi predavač je Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od
najtraženijih globalnih trenera za kreativno razmišljanje. Njegovo izlaganje
fokusirat će se na revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji
ne zavisi od inspiracije ni sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama. Timovi
koje je obučavao širom svijeta, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada,
uključujući tri Grand Prixa.
Zatim će Maurizio Tozzini,
izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, podijeliti svoje
trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice. Kreator
je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify, a
za svoj rad dobio je brojne nagrade, uključujući priznanja na festivalima kao
što su ADCI, Effie, Epica i New York Festival.
Izlaganje u Sarajevu održat će i Ali Rez, višestruko nagrađivani
kreativni lider s bogatim međunarodnim iskustvom. Do sada je osvojio više od
1.000 nagrada na prestižnim festivalima te je čak četiri puta proglašen za
Kreativnu osobu godine. Učesnicima će objasniti kako očuvati originalnost i
autentičnost u okruženju preplavljenom prosječnim, homogeniziranim sadržajem.
Iz digitalnog svijeta dolazi Amrita Lal, viša menadžerica za
klijentska rješenja pri LinkedInu. Govorit
će o tome kako se istaknuti u digitalnom prostoru bez izgaranja, te kako
graditi i jačati online prisustvo kroz strateški marketing.
Na 13. Branding konferenciji učesnicima će se obratiti i Lazar Sakan,
vlasnik najnagrađivanije reklamne agencije u regiji, New Moment. Svoje
bogato iskustvo sa brojnih nagrađivanih projekata pretočit će u uvide
koji stoje iza velikih, prepoznatljivih kampanja.