open-navfaktor-logo
search
Jedinstven izazov
Zatražili pomoć iz čak šest okolnih mjesta da ugase požar na električnom autu
Većina vatrogasnih jedinica do sada je zapaljene električne automobile gasila vodom jer pjena za gašenje, koja se koristi za požare benzinskih ili dizelskih vozila, nije prikladna za litij-ionske baterije.
08.01.2024. u 07:56
get url
text
Požar u SAD-u
Požar u SAD-u

Vatrogasna jedinica iz Pine Levela (SAD) na službenoj Facebook stranici objavila koliko im je vode trebalo za gašenje električnog vozila Tesla Model Y, koji je bio u plamenu na cesti I-65 u državi Alabama, prenosi HAK.hr.

Tesla Model Y zapalio se na autocesti na Božić, zbog čega su vatrogasci morali potpuno zatvoriti cestu i zatražiti pomoć iz čak šest okolnih mjesta.

Za gašenje požara bilo je potrebno ukupno 136.000 litara vode. U jednosatnoj akciji učestvovala su tri vatrogasna vozila, četiri cisterne, tri zapovjedna vozila, dva spasilačka vozila i vozilo hitne pomoći.

- Ovo je bilo prvo za okrug Autauga. Požari električnih vozila su neobični i predstavljaju jedinstvene izazove i opasnosti za vatrogasce. Ova vozila se mogu ponovo zapaliti satima ili danima nakon što su prvi put ugašena. Oni gore na temperaturama većim od 2.500 stepeni Celzijusevih. Dim iz ovih zapaljenih električnih automobila proizvodi gasove fluorovodonik i hlorovodonik - koji su otrovni za disanje i zahtijevaju od vatrogasaca da nose aparate za disanje - napisali su vatrogasci iz Pine Levela.

S obzirom na sve veći broj električnih automobila, jasno je da vatrogasne jedinice trebaju posebnu opremu za gašenje električnih automobila. Uz protivpožarnu vreću razvijenu u Njemačkoj mogu pomoći i protivpožarne deke iznimno otporne na toplinu, kojima se vozilo može u potpunosti prekriti. Samo vrijeme će pokazati koja će se vatrogasna oprema pokazati najboljom, piše HAK.

 

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.