- U odnosu na postojeću ponudu, a upravo zbog težnje da obezbijedimo najkvalitetnije TV programe prema zahtjevima tržišta, te visokih troškova nabavke TV sadržaja , od 1. marta će svim korisnicima Moja TV Phone, Moja TV Net i Moja TV Full paketa biti izmijenjene cijene mjesečne naknade u vidu povećanja od 4,19 KM (4,90 KM sa PDV) - navode iz BH Telecoma.

Do povećanja cijene došlo je zbog toga što će od 1. marta u redovnu ponudu osnovnog paketa Moja TV Phone, Moja TV Net i Moja TV Full biti uvršteni TV kanali: Sport klub 1, Sport klub 2, Sport klub 3, Sport klub 4, Sport klub 5, Sport klub 6, Sport klub 7, Sport klub 8, Sport klub 9, Sport klub 10, Sport klub Golf, Sport klub Esport, N1, Grand, Vavoom, Pikaboo, Lov i Ribolov i Imperia TV.

Iz BH Telecoma poručuju da korisnici Moja TV usluge do 1. marta imaju mogućnost raskida ugovora bez obračuna penala koji se vezuju za uslugu, dok bi korisnicima koji imaju ugovore za Moja TV uslugu sa obaveznim trajanjem po osnovu kupovine uređaja, u slučaju raskida ugovora, bili obračunati penali za kupljeni uređaj (preostale rate i dodijeljeni popust na uređaj).

Nove cijene svih Moja TV paketa možete pronaći OVDJE.

U Cjenovniku BH Telecoma su izvršene još neke izmjene koje će se primjenjivati od 1.marta.

Između ostalih izmjena, od 1.marta se uvodi mjesečna naknada za dostavu detaljnog (mjesečnog) izvještaja o ostvarenim pozivima/saobraćaju putem pošte za korisnike fiksne i mobilne telefonske usluge.

Mjesečno dostavljanje detaljnog izvještaja o ostvarenim pozivima/saobraćaju putem pošte će se realizirati uz mjesečnu naknadu od 3,90 KM za jedan telefonski broj. Mjesečni detaljni izvještaj se dostavlja u kontinuitetu dok korisnik ne podnese zahtjev za deaktivaciju usluge.

- Ukoliko ne želite od 1. marta  plaćati navedeni iznos naknade, potrebno je da dodatnu uslugu detaljni izvještaj o pozivima/saobraćaju putem pošte odjavite. Korisnici fizička lica ovu dodatnu uslugu mogu odjaviti deaktivirati na prodajnim mjestima BH Telecoma ili pozivom na besplatni broj 1444 Kontakt centra BH Telecoma (kako bi se korisnik identifikovao, poziv na broj 1444 mora biti upućen sa broja telefona na kojem se vrši odjava/deaktivacija usluge). Korisnici pravna lica ovu dodatnu uslugu mogu odjaviti /deaktivirati/ na prodajnim mjestima BH Telecoma ili slanjem zahtjeva za deaktivaciju usluge na memorandumu pravnog lica, ovjerenog pečatom pravnog lica, na mail adresu: [email protected] ili na fax broj: 1425 - obavijestili su iz BH Telecoma.

Korisnicima koji do 1.marta ne deaktiviraju dodatnu uslugu dostave detaljnog izvještaja o ostvarenim pozivima putem pošte, automatski će nakon toga započeti tarifiranje mjesečne naknade za ovu uslugu za naredni period.

Iz BH Telcoma su pozvali korisnike da i dalje koriste uslugu detaljni izvještaj o ostvarenim pozivima/saobraćaju prema njihovim potrebama, koji će im i nakon 1. marta biti dostupan besplatno putem sljedećih kanala: printana verzija na prodajnim mjestima BH Telecoma, dostava na e-mail, putem web stranice BH Telecoma i mobilne aplikacije BH Telecoma.