I zbog toga se cijela hrpa propisa omekšava. Pa ipak, ljudima još možete ponuditi volan i pedale na podu, za razliku od šipke s ručicom za gas, ručne kočnice i pomicanja nogama. Upravo je to Polaris učinio sa "slingshotom", ponudio je automobil poput držanja i kontrola, ali s jednim točkom pozadi za pogon, oslobađajući se bezbrojnih propisa koje treba slijediti. A za 2020. godinu "slingshot" je još sličniji automobilu jer nudi novi prijenosnik nazvan Autodrive.

Autodrive je pet-stepenski automatski mjenjač s PRNDL-om slično poput Lincolna ili Acure, s tipkom odabranom za parkiranje, neutral i vožnju. Sa svojim novim mjenjačem, Polaris je izbacio GM Ecotec 2,4-litreni motor i zamijenio ga vlastitim 2,0-litrenim četverocilindrašem koji proizvodi 178 konjskih snaga pri 8.500 o/min ili, ako dobijete Slingshot R koji ovdje vidite, 203 konjske snage pri 8.250 o/min.

Nadalje, ovaj dvosjed na otvorenom sa 105-inčnim međuosovinskim razmakom težak je samo 1.654 kg. To znači da je omjer težine i snage moćnih 8,1 kilograma po konjskoj snazi, bolji od "porschea 718 boxster S" sa 8,8 lbs po KS. Uprkos toj težinskoj prednosti u odnosu na "porsche", njegovo je vrijeme od 0,9 km/h, okretanje jednog zadnjeg točka u bijesu, pola sekunde sporije od "boxstera S".

Taj jednosmjerni točak straga također nikad ne izgleda ispravno, stabilno ili atraktivno. A to je tako šteta jer Slingshot sprijeda izgleda cool, plastični blatobrani isklesani oko prednjih guma i kokp u stilu "meyers manxa" bez vrata također izgledaju cool. 

Srećom, cool dio morate pogledati samo kad ste za volanom. A dobijate i jedinstveno iskustvo. To je poput vodenog skutera, ako imate "kawasaki" za cestu. Napravljeno isključivo za toplo vrijeme.

Zabavno je imati pogon na jedan točak i motor s obrtnim momentom koji nadvlada vuču. Prebacivanja s novog mjenjača Autodrive užasno su spora u usporedbi s bilo kojim modernim automatom u automobilu. Srećom, još možete dobiti priručnik. Osim što je spor, mjenjač funkcioniše dovoljno dobro.

Ne uspoređujte ovjes ni sa modernim automobilom jer nije ni toliko sofisticiran ni toliko dobar. Ravnoteža je malo zabavna s tri kotača, ali prianjanje je prilično veliko. Mogli biste držati korak s vrućim poklopcem bez previše problema.

I upravljanje se osjeća pomalo traljavo, s čudnim, nelinearnim dobicima u okretanju dok zaključavate dodatak. Kao da ovdje postoji bitno drugačija vrsta Ackermanova efekta. S druge strane, osjećaj kočnice je dovoljno linearan, ali papučica se ne osjeća čvrsto kao kad ste opterećeni vezivima. Nema previše samopouzdanja da se zakoči duboko u ugao.

Imate samo pola vjetrobranskog stakla i nemate vrata. Ovo je potpuno otvoreno iskustvo. Jednostavno osjećate povjetarac i uživate u danu. A vi imate malo kaveza oko sebe i sigurnosni pojas.  Imate čak i držače za čaše.

Ažurirani "polaris slingshot SL" za 2020. godinu kreće se od 26.499 američkih dolara (USD). Nadogradnja na bolju od 200 HP Slingshot R vraća vam 30.999 USD, a automatski mjenjač dodaje još 1.700 USD. Za taj novac dobijate ultra kabriolet, pola kuće između automobila i vodenog skutera kako biste izašli i uživali u danu.