Neuredan način života, stres, preobilni obroci često mogu dovesti do razvoja kardiovaskularnih bolesti.

Kardiolozi ističu da raznovrsna i umjerena prehrana može olakšati rad srca, pomoći u čišćenju krvnih žila i time značajno povećati kvalitet života.

Prehrana igra veliku ulogu u zdravlju krvnih žila, pa tako hrana pržena u dubokom ulju i pohovana, razne slatke i slane grickalice, gazirana pića nikako ne pridonose njihovom zdravlju.

Međutim, kako svaka medalja ima i svoju dobru stranu, postoji pregršt ukusne i svima dostupne hrane koja pomaže da srce bude zdravo.

U nastavku pročitajte koje su to namirnice koje doprinose zdravlju srca, a koje bi trebalo izbjegavati.  

Pet namirnica koje bitno utječu na zdravlje srca:

- Plava riba i maslinovo ulje

- Integralni hljeb i žitarice (riža, ječam, zob)

- Kurkuma kao začin

- Paradajz kojeg možete jesti u salati, a odličan je i pasiran kao sok ili umak.

- Cvekla u salati ili u smoothieu.

Pet namirnica koje srce ne voli:

- Suhomesnati proizvodi

- Slane i slatke grickalice

- Hrana pržena u dubokom ulju

- Bezalkoholna osvježavajuća (gazirana) pića

- Pekarski proizvodi i slana lisnata tijesta