Cilj GRID kampa je stjecanje novih vještina i znanja za pokretanje vlastitog biznisa ili za povećanje razumijevanja poslovnih praksi što će im dati prednost u odnosu na druge prilikom zapošljavanja. Teme koje su generalno obrađene tokom kampa su, između ostalog, održivi ruralni razvoj Bosne i Hercegovine, poduzetnički DNK i održivo poduzetništvo, start-up preduzeća i biznis ideje, održivo i ekološki prihvatljivo poduzetništvo, te metode rješavanja konflikta i praktična primjena.
- Učesnici kampa su imali priliku slušati sjajna predavanja od iskusnih biznis stručnjaka, stručnjaka za start-up do stručnjaka za održivi ruralni razvoj. Jako smo zadovoljni odzivom vrijednih studenata i bili smo inspirisani njihovim idejama i željom za napretkom. U narednom periodu je planirano mentorstvo koje će im pomoći da osnaže svoje ideje i realizuju ih - navodi Sendžana Muslić, predstavnica Energisa.
Praktičan i interaktivan pristup je ono što često nedostaje formalnom obrazovanju, čime je ovakvo interdisciplinarno druženje pomoglo studentima da što uspješnije rješavaju buduće izazove i probleme održivog poslovanja.
- Ovakva vrsta kampa će studentima poslužiti kao odskočna daska u njihovoj daljoj karijeri. Nadam se da će organizatori ubrzo ponoviti slične aktivnosti, jer mladima u BiH je potreban ovakav tip neformalnog obrazovanja - smatra učesnik GRID kampa, Adis Kriko.
- Kamp nosi i snažnu poruku "Samo zajedno možemo naprijed" – smanjimo nejednakost, budimo tolerantni prema drugim etničkim skupinama, oživimo ruralne sredine, osigurajmo nova radna mjesta, pokrenimo ekonomski razvoj i rast, zaštitimo okoliš i izgradimo održivu Bosnu i Hercegovinu. Zahvaljujemo se našim prijateljima koji su podržali kamp, i to Lejla voda, Kremipan, Sarajevski kiseljak, Red Bull, Lokmas, Plantago čajevi - istakli su organizatori.
Medijski partneri kampa: Faktor.ba, Superinfo.ba, Visit B&H, Radiosarajevo.ba, Dobarportal.net.