open-navfaktor-logo
search
Indija
Putnici su plakali i vikali: Avion upao u turbulencije, ljudi krvavih glava završili let
Najmanje 17 ljudi je povrijeđeno na letu SpiceJeta u Indiji nakon što je avion upao u jake turbulencije prije slijetanja u nedjelju navečer. Boeing 737, sa oko 200 putnika i članova posade, putovao je iz Mumbaija u Durgapur.
03.05.2022. u 13:54
get url
text
Let u Indiji

Amit Baul, koji je bio u avionu, prepričao je ovu muku, piše BBC.

- Bila je topla nedjelja uveče u Mumbaiju kada smo u 17.13 poletjeli na dvosatni let za istočni grad Durgapur, gdje živim i radim kao biznismen. Tokom leta nije bilo ništa neobično: avion je bio pun, hrana je bila servirana na vrijeme, a putnici su ili drijemali ili gledali u svoje mobilne telefone. Letio sam između Mumbaija i Durgapura niz puta u posljednja četiri mjeseca i preferirao sam SpiceJet jer nudi let bez zaustavljanja.

Trideset pet minuta prije planiranog slijetanja osjetio sam laganu turbulenciju. Opet, ništa neobično u tome. Sjedio sam na sjedištu pored prolaza u posljednjem redu i vezao pojas. Ali kako smo počeli da se spuštamo stvari su se pogoršale.

Sljedećih 15-17 minuta bili su najgori trenuci u mom životu. Ne znam da li smo uletjeli u oluju, ali avion je počeo da poskakuje gore-dole i bočno. Boeing 737 je išao gore-dole poput gumene lopte. Osećalo se kao da su vas bacili sa zgrade od 100 spratova, a zatim da su vas gurnuli na tu visinu za nekoliko sekundi. Zategao sam pojas i čvrsto se držao za ručku sedišta - kazao je ovaj putnik.

Rekao je da je vidio druge putnike, koji su vjerovatno zaboravili da se vežu, kako odskaču gore-dole sa sjedišta i udaraju u boksove za prtljag iznad glave.

- Bili su teško povrijeđeni. Dva muškarca koja su sjedila pored mene također su malo povrijeđena jer vjerovatno nisu stegnuli pojas. Ispred mene je sjedila žena sa svojom 11-godišnjom kćerkom. Nekoliko puta ih je bacilo sa sjedišta, a glavama su udarali o boks za prtljag. Posljednji put, žena je sišla i spustila se na moja stopala, koja su virila u prolaz. Toliko je bila povrijeđena da je ostala na podu držeći se za ručke sjedišta.

Putnici su plakali i vikali. Neki su počeli da se mole. Pokušao sam pogledati kroz prozor i primijetio da je mrak. Pilot je stalno najavljivao da putnici treba da vežu pojaseve. Bio je to potpuni haos. Otpad od hrane iz kuhinje je izletio. Nekoliko poslužavnika za hranu i ručke sedišta je otpalo. Ploče za kisik su se otvorile i maske su pale. Toliko ljudi je povrijeđeno, video sam mrlje krvi na plafonu. Putnici su grozničavo tražili led kako bi smanjili bol i otekline iz rana.

"Učinite nešto brzo, gospođo", zamolio je putnik užasnutu stjuardesu dok je jurila niz prolaz da pomogne putniku. "Samo se molite, nastavite da se molite", rekao je drugi putnik. Bilo je trenutaka kada sam osjećao da neću stići kući. Kada je avion konačno sletio u 19.15, osjećao sam se kao da sam se vratio iz ralja smrti. Puno smo zahvalili pilotima i zakoračili u vruće ljetno veče u Durgapuru. Ali najgore je tek dolazilo - ispričao je Baul.

Istakao je da je trebalo sat vremena da hitna pomoć stigne i odveze povrijeđene putnike u bolnicu. Nije bilo doktora u blizini.

Let u Indiji

- Neka vrsta bolničara je davala tablete protiv bolova i stavljala zavoje. Nije bilo dovoljno invalidskih kolica. Mnogi putnici došepali su do hale za dolaske. Bilo je jasno da aerodrom u Durgapuru nema osnovne medicinske ustanove. Kada sam kasnije otišao u bolnicu da dobijem rendgenski snimak otoka na stopalu, vidio sam mnoge moje suputnike kako se liječe od rana i snimaju. Saznao sam da je žena na prednjem sjedištu zadobila veoma teške povrede stomaka i ramena - naveo je Baul.

BBC je napomenuo da je indijski regulatorni organ za civilno vazduhoplovstvo naredio istragu o incidentu. U saopćenju su naveli da je avion doživio "ozbiljne turbulencije" tokom spuštanja, "autopilot se isključio na dva minuta, a posada je ručno upravljala avionom".

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.