- Želimo da u svakom trenutku imate dostupne sve aktuelne, važne informacije, kao i da imate vezu sa svojim najmilijim, bilo gdje u svijetu da se nalaze. Sistemi BH Telecoma stabilno funkcioniraju, sa dovoljnim kapacitetima za sve usluge koje pružamo našim korisnicima, uključujući i održavanje online nastave na svim područjima - naveli su iz BH Telecoma. 

Dodaju kako su stavili dodatne cloud resurse na raspolaganje obrazovnim institucijama u cilju podrške odvijanju online nastavi, kao i resurse IPTV platforme.

- Osoblje BH Telecoma na odgovoran i profesionalan način radi na osiguravanju visokog nivoa svih servisa, u skladu sa trenutnom situacijom. Povodom aktuelne epidemiološke situacije pozivamo korisnike BH Telecoma da intenzivnije koriste digitalne servise kao što su: mobilna aplikacija BH Telecom, digitalni kanali za dopunu kredita, e-račun i mobilno plaćanje računa, a sve kako bi se kretanje i zadržavanje u BH Telecom centrima svelo na minimum - dodali su.

Podsjećaju javnost da su, osim što su omogućili praćenje online nastave putem Moja TV videoteke, do 30. aprila omogućili i svim mobilnim korisnicima BH Telecoma bilo gdje u BiH da se nalaze besplatno praćenje svih važnih TV i radio vijesti na mobitelu.

- I dalje smo građanima i korisnicima usluga na raspolaganju 24 sata dnevno, prilikom procesa otklanjanja smetnji i odgovora na sve njihove korisničke upite putem besplatnih telefona 1444 za rezidencijalne korisnike, a za poslovne korisnike 1322 ili e-maila: [email protected]. Kreirali smo kampanju "Ostanimo povezani. Sad više nego ikad." i podstranicu na kojoj građani mogu naći sve informacije i aktivnosti koje smo kao društveno odgovorna kompanija realizirali tokom ove epidemiološke krize u BiH i svijetu. Nastavit ćemo pružati podršku i pomoć našim korisnicima i bh. građanima, kako bismo im život u ovim okolnostima učinili lakšim - saopćili su iz BH Telecoma.