open-navfaktor-logo
search
Održan simpozij
Altun: Nakon potresa cilj nam je poboljšati nivo komunikacije u slučaju katastrofe u Turskoj
Šef Direkcije za komunikacije Predsjedništva Republike Turske Fahrettin Altun je izjavio da je Turska katastrofu stoljeća koja ju je zadesila prošle godine prihvatila kao prekretnicu u kontekstu komunikacija u slučajevima katastrofe.
05.02.2024. u 21:59
get url
text

- Zadali smo cilj da poboljšamo nivo komunikacije u slučaju katastrofe u Turskoj - kazao je Altun govoreći na dvodnevnom simpoziju "Komunikacije u slučajevima katastrofe u prvoj godini Katastrofe stoljeća" koji je organizirala Direkcija za komunikacije.

Istakao je značaj zdravih informacija u borbi protiv katastrofa te je kazao kako je potrebna apsolutna borba protiv zlih aktera koji u kriznim vremenima pokušavaju da manipulišu psihologijom koju su stvorile velike katastrofe.

Centar za borbu protiv dezinformacija, od 6. do 20. februara prošle godine, otkrio je više od 200 takozvanih vijesti koje su sa dezinformativnim sadržajima mogle da izazovu ozbiljnu štetu.

- Cilj onih koji sprovode ove kampanje dezinformacija je da u javnosti stvore osjećaj nepovjerenja prema nadležnim organima, da širenjem lažnih informacija pokušaju da poremete aktivnosti traganja i spašavanja, dovedu u zabludu pojedince koji su direktno i indirektno pogođeni katastrofom kako bi stvorili haos i anksioznost te oslabili društvenu izdržljivost i otpornost, istakao je Altun.

Podvukao je da svaka katastrofa, bez obzira na njen nivo, zahtijeva hitnu intervenciju i efikasno upravljanje procesima.

- Komunikacija u slujačevima katastrofe, koja je jedan od vitalnih elemenata integrisanog pristupa upravljanju katastrofama, jedna je od najvažnijih oblasti državne strateške komunikacijske politike – naglasio je Altun.

Po njegovim riječima, komunikacija u slučaju katastrofe ne može se ograničiti na komunikacijske aktivnosti samo za vrijeme katastrofa, te stoga, kao Direkcija, doprinose informisanju javnosti prije katastrofe, prevenciji katastrofa i aktivnostima smanjenja rizika u skladu sa svojim odgovornostima.

Također, navodi da nakon gorkog iskustva nikada nisu pomislili "hajde da zaliječimo rane i nastavimo život tamo gdje smo stali".

- Mi, kao Turska, prihvatamo katastrofu stoljeća kao prekretnicu u kontekstu komunikacije u slučaju katastrofe. U tom kontekstu, postavili smo cilj da poboljšamo nivo komunikacije u slučaju katastrofe u Turskoj, da uložimo intenzivne napore za to i povećamo akademsko i intelektualno iskustvo u ovoj oblasti - poručio je Altun.

Ističući da je razornim zemljotresima pogođeno 14 miliona ljudi u 11 gradova navodi da je država odmah nakon potrage i spašavanja započela akciju brze izgradnje. Izvijestio je da 110 hiljada 450 ljudi radi danonoćno na 930 gradilišta u 11 gradova koji su pogođeni zemljotresom.

- Nastojimo da omogućimo prisustvo članova medija u regiji i da podržimo njihove aktivnosti kako bi javnost pomno pratila ove aktivnosti. Najvažniji aspekt ovog procesa je javno i transparentno informisanje javnosti. Ovoj problematici smo posvetili veliku pažnju od prvog trenutka potresa. Potrudili smo se da javnost dođe do činjenica na najtačniji i najtransparentniji način. Tokom ovog procesa, turski mediji su pokazali veliku lojalnost i radili su na terenu sa velikom odlučnošću da donesu istinu našem narodu - rekao je Altun.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.