Riječ je o prvom naplatnom mjestu na kojem će živjeti Only ACC TAG sistem.
Prema Rogićevim riječima, uvođenje Only ACC TAG sistema ima za cilj prije svega podići svijest kod korisnika o prednostima elektroničkog načina plaćanja autoceste kao što je brz protok vozila i bonus od 20 posto na svaku uplatu korisnika, a osim navedenog, uvođenje spomenutog sistema dovest će do smanjenje troškova poslovanja uz zadržavanje standarda korištenja naplatnih mjesta.
Analizom poslovanja naplatnih mjesta na autocestama u FBiH ocijenjeno je, kako je naveo Rogić, da je naplatno mjesto Kakanj 1 s većim brojem korisnika koji koriste elektronsku naplatu cestarine dok je ukupan broj vozila na naplati relativno manji, na mjesečnoj razini nekih 16 tisuća vozila, a od toga oko 9 tisuća vozila koristi elektronsku naplatu cestarine.
- Izlazi ostvareni preko TAG uređaja imaju udio od oko 52,43 posto na godišnjem nivou s tendencijom porasta udjela elektronske naplate, odnosno stagnacijom manuelne – istaknuo je Rogić.
Najavio je kako će u idućem razdoblju JP Autoceste FBiH, na temelju statističkih pokazatelja, nastaviti analizirati i druga naplatna mjesta kako bi se provjerila mogućnost prelaska na već spomenuti Only ACC TAG sistem.