Uz Ravida Kuperberga, Alija Reza i Maurizija
Tozzinija, nju će svojim učešćem obogatiti još dva izuzetna imena globalne
kreativne industrije, Amrita Lal i Lazar Sakan.
Amrita je stručnjakinja za komunikacije
i employer branding iz LinkedIna i donosi jedinstvenu perspektivu iz
srca jedne od najutjecajnijih globalnih platformi za profesionalno umrežavanje.
S dugogodišnjim iskustvom u razvoju snažnih brendova iznutra, Amrita će nam na
Branding konferenciji dati perspektivu Brand New Circusa u digitalnom svijetu
te govoriti o ulozi liderstva i storytellinga u savremenom employer brandingu.
Načinima kako se istaknuti na mreži i biti autentičan.

Amrita Lal - stručnjakinja za komunikacije
A iz regije, ali s reputacijom svjetskog
kalibra, dolazi Lazar Sakan, vođa najnagrađivanije advertajzing agencije na
Balkanu – New Moment. Njegova agencija do sada je osvojila čak deset
kanskih lavova. S obzirom na odrastanje uz pionira advertajzinga, oca Dragana,
dio je industrije skoro od samog rođenja pa za sebe voli reći da je “najmlađi
veteran” advertajzinga. Sakanov pristup brendiranju slovi za umjetnost, zbog
čega se njegov nastup na Brending konferenciji iščekuje s nestrpljenjem.

Lazar Sakan - vođa najnagrađivanije advertajzing agencije na Balkanu – New Moment.
Ovogodišnje izdanje Brending konferencije
inspirisano je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta, te okuplja vrhunske
stručnjake koji će ponuditi uvide u najnovije i najuspješnije svjetske prakse.
Pridružite nam se u otkrivanju novih
perspektiva, inspiracija i alata koji mijenjaju pravila igre.