open-navfaktor-logo
search
Prezentiran projekat
BiH će se priključiti na Jadransko-jonsku autocestu
Želimo da Jadransko-jonska autocesta prolazi kroz BiH i da dužina trase autoceste bude oko 110 kilometara, te da se kreće od Počitelja, gdje bi bilo čvorište s Koridorom Vc, kaže Dalipagić
26.09.2019. u 14:11
get url
text

U organizaciji Ministarstva komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, danas je održana prezentacija projekta "Izrada planersko-studijske dokumentacije za Jadransko-jonsku autocestu na dijelu kroz Bosnu i Hercegovinu", Počitelj – Neum – Trebinje – granica s Crnom Gorom, s vizualizacijom idejnog rješenja trase.

Zamjenik ministra komunikacija i prometa BiH Saša Dalipagić je na početku prezentacije istaknuo da je Jadransko-jonska autocesta za Bosnu i Hercegovinu jedan od prioritetnih infrastrukturnih projekata koji istodobno ima i regionalnu važnost.

Jadransko-jonska autocesta je dio istoimenog koridora sveukupne dužine oko 1.110 kilometara koji prolazi kroz sedam zemalja: kreće od Trsta u Italiji, prolazi kroz Sloveniju, Hrvatsku, BiH, Crnu Goru, Albaniju i završava u Luci Igumenica u Grčkoj. Kroz Bosnu i Hercegovinu je predviđen prolazak trase u dužini od oko sedam kilometara i spaja se u definiranoj spojnoj tački na rejonu Aranđelovo/Nudo spaja s Crnom Gorom. 

- Želimo da Jadransko-jonska autocesta prolazi kroz BiH i da dužina trase autoceste bude oko 110 kilometara, te da se kreće od Počitelja, gdje bi bilo  čvorište s Koridorom Vc, pa preko dijelova općina Čapljina, Stolac, Neum, Ravno, Ljubinje, Popovog Polja do Trebinja i spojne točke s Crnom Gorom na rejonu Aranđeleovo/Nudo. Prolazak ove autoceste kroz dijelove navedenih općina bi znatno utjecao na ekonomski razvoj toga dijela BiH te povezanost regije i cijele Bosne i Hercegovine sa zapadnom i jugoistočnom Evropom i Azijom - naglasio je zamjenik Dalipagić.

Vrijednost ugovora za izradu ovog projekta iznosila je 4.289.220 KM s PDV-om, a rok završetka je bio 18 mjeseci. Izradu planersko-studijske dokumentacije radile su firme u konzorciju IPSA Sarajevo i IG Banja Luka, a podizvođači su bili Integra Mostar i EKO plan Mostar, navodi se u saopćenju Ministarstva komunikacija i prometa BiH.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.