Najzabavnije je bilo djeci koja su se mogla igrati sa maskotom našeg najvećeg prodajnog lanca, ali uživati u zabavnom programu. Vrhunac slavlja bila je velika rođendanska torta, koju su mogli probati svi koji su željeli, a među njima je bilo najviše djece.
Izvučeno je i 250 dobitnika nagrada u kojoj su mogli učestvovati kupci "Binga" koji su za nagradnu igru priložili račune.
- S ponosom kažemo da smo najveća bh. kompanija u realnom sektoru. Ne bi smo bili to što jesmo da nije 7.500 naših uposlenih i skoro četiri milona naših vjernih kupaca. Rođendanska kampanja je trajala mjesec dana, kupci su se mogli zabaviti u našim centrima širom BiH, ali i dobiti brojne popuste - rekla je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga "Binga".
{$galerijaFotografija}
On je iskoristila priliku da u svoje lično i u ime kompanije zahvali uposlenicima, kupcima i svim poslovnim partnerima, koji su doprinijeli da "Bingo" bude to što jeste.
- Čast i zadovoljstvo je biti uposlenik ovako velike kompanije. Uslovi rad su sjajni, sve je na vrijeme i svi uposlenici su veoma zadovoljni - rekla je Eldina Jaganjac poslovođa Hipermarketa u BCC-u, koja u "Bingu" radi od 2007. godine.