Diskont Lidl ne prodaje samo prehrambene i drogerijske artikle, već i raznu robu iz tzv. neprehrambenog područja. To uključuje ponekad sedmično mijenjanje ponuda alata, odjeće, kućanskih potrepština i elektronike, koje se također mogu pronaći u online asortimanu diskonta. Prema pisanju portala Lebensmittelzeitung, Lidl će do kraja godine iz svog asortimana izbaciti dio artikala. 

Neprehrambena ponuda je diskontnom divu zaista isplativa. Osim svježih pekarskih proizvoda u trgovinama, dio trgovine s namirnicama su jedan od posebno unosnih prodajnih prostora iako je u posljednje vrijeme bilo problema. Prvo su to bili prekinuti snabdjevački lanci i posljedični veliki problemi s isporukom, a sada su to štedljivi kupci.

Jer posao s artiklima koji imaju cijene veće od 20 eura u proteklih nekoliko sedmica i mjeseci doživio je kolaps. Iza toga stoji strah od sve većih troškova energije, a kupci postaju sve štedljiviji. Zbog toga je Lidl za 2023. godinu znatno manje naručio artikala iz neprehrambenog sektora, piše Lebensmittelzeitung.