Ovo je drugi smrtni slučaj na Novom Zelandu koji je povezan sa poznatom, ali rijetkom nuspojavom vakcine nakon što su vlasti u augustu saopćile da je jedna žena preminula nakon vakcinacije.

- Uz do sada dostupne informacije, odbor smatra da je miokard usljedio, najvjerovatnije nakon vakcinacije - navodi se u saopćenju Nezavisnog odbora za nadzor sigurosti.

Mladić, koji je preminuo dvije sedmice nakon prve doze, nije tražio medicinski savjet ili liječenje za simptome. Miokard je upala srčanog mišića koji može da ograniči sposobnost organa da pumpa krv i može da unese promjene u ritam rada srca.

U saopćenju odbora se ističe da su, također, još dvije osobe, uključujući trinaestogodišnje dijete, preminule od mogućeg miokarda nakon vakcinacija.

Potrebno je još informacija prije nego što se poveže smrt djeteta sa imunizacijom dok se za šezdesetogodišnjaka smatra da je malo vjerovatno da je njegova smrt povezana sa vakcinacijom.

U saopćenju se dodaje da, uprkos rijetkim nuspojavama, korist vakcinacije umnogome nadmašuje rizike.