U Sarajevu je danas svečano potpisan ugovor između BH Telecoma i kompanije Orka d.o.o. Sarajevo s ciljem zajedničkog pružanja usluge OWIS Cloud za poslovne korisnike. To je usluga koja će firmama korisnicima omogućiti automatizaciju i optimizaciju poslovnih procesa u kancelarijskom poslovanju, kao i upravljanje dokumentima kroz cijeli tok njihovog kretanja i obrade, od ulaza, preko obrade do izlaza.

Ova usluga je idealna ponuda za korištenje u svim organizacijama, s obzirom na mnogobrojne funkcionalnosti platforme. Usluga podrazumijeva ponudu OWIS sistema kao Document Management System, a omogućena je kako postojećim poslovnim korisnicima usluga BH Telecoma, tako i novim poslovnim korisnicima koji u tu svrhu zaključe ugovor sa BH Telecomom (male, srednje i velike kompanije, javne i privatne).

OWIS Cloud se sastoji od ponude u vidu osnovnog OWIS Cloud paketa i seta dodatnih usluga koje bi se korisnicima pružale na njihov zahtjev: Dodatni prostor za pohranjivanje podataka:1GB; Consulting/Service desk u domenu upravljanja poslovnim procesima i Izrada Back up na korisnički prenosni medij.

U pogledu saradnje BH Telecoma i firme Orka d.o.o. Sarajevo tokom svečanog potpisivanja ugovora direktor Direkcije za razvoj poslovanja BH Telecoma Haris Lučkin je istakao da  se ovom saradnjom dodatno proširuju mogućnosti poslovnih korisnika BH Telecoma, da uz više nego pristupačne cijene, a prema svojim potrebama, provode uspješno poslovne procese na tržištu.

Uvođenjem usluge OWIS Cloud zajedno sa ostalim uslugama koje prate i integrišu u ponudu najnovija tehnološka rješenja, BH Telecom nastoji obogatiti portfolio usluga s ciljem obezbjeđenja jedinstvenog rješenja za ispunjenje svih identificiranih potreba kompanija.

Nihad Salkić, direktor kompanije Orka d.o.o. Sarajevo je iskazao zadovoljstvo i zahvalnost kompaniji BH Telecom na  prihvatanju partnerstva  i izjavio da su nakon uspješne implementacije OWIS rješenja za upravljanje procesima i dokumentima u sklopu BH Telecoma, kompanije BH Telecom i Orka uvidjele vrijednost ovog implementiranog sistema, te odlučile da zajedničkim snagama ponude proizvod trećim stranama na tržištu.

U sklopu takve ponude, poslovni subjekti u BiH putem Cloud platforme BH Telecoma mogu dobiti pristup OWIS sistemu koji podržava uspješno upravljanje poslovnim procesima baziranih na dokumentima. Budući korisnici dobijaju na jednom mjestu pregled, kontrolu i usmjeravanje svih dokumenata koji kruže kroz njihovu organizaciju.

Današnje ozvaničenje saradnje plod je višemjesečnog zajedničkog rada na realizaciji usluge OWIS Cloud, putem koje preduzeća i organizacije mogu riješiti većinu svojih problema vezanih za upravljanje procesima.  Usluga će biti dostupna korisnicima od 10. januara 2020. godine.  Cijena osnovnog paketa usluge OWIS Cloud u ponudi BH Telecoma je 40,95 KM mjesečno.