Prirodna vuna koju koriste nije samo udoban materijal, već i ekološki odgovoran, jer je Wool Line uspješno transformirao odbačene sirovine poput vune u brend koji podržava održivu praksu. Kroz recikliranje i ponovnu upotrebu, kompanija smanjuje potrošnju energetskih resursa i promoviše kružno poslovanje.
Kompanija je počela širenje proizvodnog asortimana i u segmentu izolacije za kuće jer, kako su kazali, vuna ima izuzetne tehničke karakteristike, visoku upojnost vlage, samogasivost i izuzetnu toplotnu i zvučnu izolaciju. Iako relativno nepoznata na bh. tržištu, ova izolacija je već dugo korištena u zapadnim zemljama. Wool Line je za svoj inovativni pristup dobio nagradu njemačke privrede, te se našao među prepoznatljivim privrednicima Njemačke.
Wool Line kompanija ponosno stoji iza svog branda MF madraci. Njihova domaća proizvodnja kreveta i madraca, kako za maloprodaju tako i za veleprodaju, naglašava kvalitet, udobnost i modernost. U kompaniji Wool Line ističu da kroz svoje proizvode pomažu osvijestiti važnost smanjenja otpada i korištenja resursa na efikasan i ekološki prihvatljiv način, navodi se u saopćenju Vanjskotrgovinske komore BiH koji su posjetili kompaniju Wool Line u Hadžićima.