Klijentima Raiffeisen banke je za mjesec mart ove godine uvećan iznos naknada za vođenje računa, što je, uzimajući u obzir aktuelnu pandemiju koronavirusa i posljedice koje ona nosi po ekonomiju, izazvalo revolt korisnika usluga te banke.
Neki od njih su se obratili Faktoru, dostavljajući uporedne izvode, koji dokazuju rast cijena usluge vođenja računa u toj banci.
VEZANI TEKST – U jeku krize zbog pandemije koronavirusa: Banke klijentima povećale naknade za održavanje računa
Slijedom tih informacija smo dostavili upit Raiffeisen banci, iz koje nam je odgovoreno da su u januaru ove godine donijeli poslovnu odluku o izmjeni tarifa naknada u visini mjesečne naknade za vođenje računa i naknade za pakete računa za mala i srednja preduzeća sa početkom primjene od 31. marta 2020. godine, te da su klijenti putem mjesečnog izvoda bili inofrmisani o navedenom.
- Svjesni izazova s kojima se susreću svi klijenti u situaciji koja je uzrokovana pandemijom COVID-19, banka je donijela odluku da izvrši povrat više naplaćene naknade za usluge vođenja računa i paketa računa za pravna lica, te da zadrži dosadašnje cijene navedenih usluga – navodi se u odgovoru.
Dodaju da su za svoje klijente omogućili različite olakšice, što uključuje i podršku putem moratorija kako bi im u ovom periodu ublažili finansijski pritisak.
- Želimo istaći da Raiffeisen banka nije nikada koristila vanredne situacije za povećanje naknada svojih usluga. Ulažemo maksimalne napore kako bismo klijentima olakšali poslovanje sa Bankom što je više moguće. U vremenu neizvjesnosti u kojem se nalazimo svako u svom segmentu daje maksimum da prevaziđe ovaj period, te ni Raiffeisen banka nije izuzetak – zaključuje se u odgovoru.