Korisnica TikToka @quadzillas nedavno je objavila video u kojem otkriva da je pronašla stari paket Oreo keksa. U videu je prikazala količinu kreme u starom pakiranju i usporedila je s novijim pakiranjem. Razlika je ogromna.
Kako prenosi Daily Mail, firma koja stoji iza Oreo-a, Mondelez, negira da je smanjila količinu kreme u svojim kolačićima - a jedan stručnjak za potencijalne nepravilnosti okrivio je proizvodne razlike u pojedinim tvornicama.
Izvršni direktor Mondeleza Dirk Van de Put rekao je za The Wall Street Journal:"Pucali bismo sami sebi u nogu kad bismo se počeli igrati s kvalitetom".
Međutim, obožavatelji nisu uvjereni u to. Na društvenoj mreži X, jedan je korisnik rekao: "Oreo smanjuje troškove tihim smanjenjem količine kreme u keksiću."
Oreo je brend vrijedan četiri milijarde dolara i svake godine proda blizu 40 milijardi kolačića u više od 100 zemalja.
@quadzillas “What keeps you up at night?” I THINK WE HAVE OUR ANSWER #inflation #usa #storytime #politics #trump #biden ♬ original sound - Natalia the Buff Engineer