open-navfaktor-logo
search
Šta vi mislite
Kupci tvrde da se kremasto punjenje Oreo keksa drastično smanjilo: "Razlika je ogromna"
U posljednje vrijeme, ljubitelji Oreo keksa izražavaju nezadovoljstvo tvrdeći da se kremasto punjenje ovog popularnog keksića znatno smanjilo. 
04.12.2023. u 19:09
get url
text

Korisnica TikToka @quadzillas nedavno je objavila video u kojem otkriva da je pronašla stari paket Oreo keksa. U videu je prikazala količinu kreme u starom pakiranju i usporedila je s novijim pakiranjem. Razlika je ogromna.

Kako prenosi Daily Mail, firma koja stoji iza Oreo-a, Mondelez, negira da je smanjila količinu kreme u svojim kolačićima - a jedan stručnjak za potencijalne nepravilnosti okrivio je proizvodne razlike u pojedinim tvornicama.

Izvršni direktor Mondeleza Dirk Van de Put rekao je za The Wall Street Journal:"Pucali bismo sami sebi u nogu kad bismo se počeli igrati s kvalitetom".

Međutim, obožavatelji nisu uvjereni u to. Na društvenoj mreži X, jedan je korisnik rekao: "Oreo smanjuje troškove tihim smanjenjem količine kreme u keksiću."

Oreo je brend vrijedan četiri milijarde dolara i svake godine proda blizu 40 milijardi kolačića u više od 100 zemalja. 

@quadzillas “What keeps you up at night?” I THINK WE HAVE OUR ANSWER #inflation #usa #storytime #politics #trump #biden ♬ original sound - Natalia the Buff Engineer

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.