Prema važećim planovima aviokompanije Wizz Air, koja je jedini prijevoznik putnika s MAT-a, u prva tri mjeseca ove godine predviđa se nastavak zimske sezone, odnosno letovi na 14 destinacija u šest zemalja, dok bi se u periodu od aprila do oktobra, taj broj povećao na 22 destinacije u sedam evropskih zemalja.
Prihodi i projekti
- Planirani prihodi su 6.305.000 KM, a za nove projekte planiramo izdvojiti 3,05 miliona KM. Jedan od glavnih projekata je pomijeranje praga rasvjete na 900 metara - kaže vršilac dužnosti direktora MAT-a Halid Ahmetbegović.
Kada je u pitanju razvoj tuzlanske zračne luke, u 2022. godini planirano je da se nastave pregovori i sa drugim niskobudžetnim avio kompanijama koji su započeti u 2021. godini.
- Očekujemo da ćemo u ovoj godini završiti odlazni i dolazni gate, parking i atrij, što bi nam omogućilo prijem još veći broj putnika. Svi ti projekti mogli bi biti okončani do sredine ove godine - kaže Ahmetbegović.
Naše projekcije, dodaje on, napravili smo na osnovu povećanja broja putnika od 50 posto, što predviđamo na osnovu plana letenja.
Treći bazni avion
- Potpisivanjem ugovora za izgradnju novog gatea dobit ćemo treći bazni avion Wizz Aira, što će biti najviše u regionu. Jedan bazni avion, u pravilu, sa sobom nosi 300 hiljada putnika - navodi Ahmetbegović.
Jedan od najvećih infrastrukturnih poduhvata je instalacija rasvjete za dobijanje kategorije tri.
- Za kategoriju tri će nam biti potrebna novčana pomoć vlada Federacije Bosne i Hercegovine i Tuzlanskog kantona, ali na tome možemo početi raditi ove godine. Kategorija tri bi podrazumijevala slijetanje u svim vremenskim uvjetima - kaže Ahmetbegović.
Na ovaj način Tuzla bi imala, zaključuje on, jedan od najboljih aerodroma u regionu, pa i šire.