Rokovi za izgradnju dionica Klopče - Drivuša i Pečuj - Klopče, na Koridoru Vc već su sada probijeni, a kašnjenja u izgradnji bi mogla biti i veća od godinu i po za svaku od ovih dionica. Razlog za ova kašnjenja na trenutno jedina dva aktivna gradilišta na Koridoru Vc su, navodno, loše urađena geološka istraživanja prije izrade glavnog projekta.

Prema navodima naših izvora, JP Autoceste su projekte za ove dionice naslijedili od Ministarstva prometa i komunikacija BiH, koji su bili naručilac. Projekat je izrađen 2011. godine, a prije toga isto ministarstvo je, s ciljem izrade projekta, bilo naručilac i geoloških istraživanja, na osnovu kojih je i pripremljen projekat.

- Još je nepoznato koliko će biti povećani troškovi izgradnje ovih dionica. Naime, trenutno se "u hodu" vrše preprojektovanja samih dionica. Dodata su, između ostalog, tri nova objekta. Kada se krenulo graditi prema pripremljenim projektima, čim bi se malo zakopala zemlja, brdo bi doslovno krenulo na ljude. Na ovim dionicama nalazi se više od deset klizišta i zbog toga smo morali i još se rade prepravke projekata. Zbog toga smo poništili treći projekat na Zeničkoj zaobilaznici, Donja Gračanica – Pečuj i pripremili novi projekat. Banke koje su kreditori izgradnje ovih dionica (OPEC i EBRD, op. a.) pristale su da izdvoje dodatna sredstva za završetak radova, tako da finansiranje neće doći u pitanje – kazali su nam naši izvori, napominjući da je u geološka istraživanja uloženo pet posto od potrebnog iznosa novca, a indicije na postojanje klizišta prilikom izrade projekata su zanemarivane.

Vrijedi spomenuti da su u periodu kada su naručena geološka istraživanja i izrada projekata dužnost ministra prometa i komunikacija vršili Božo Ljubić i Rudo Vidović.