open-navfaktor-logo
search
Domaći lideri
Potvrda kvaliteta i rasta kompanije: Alma Ras od ove godine sarađuje i sa Armanijem i Calidom
Alma Ras zadržala je poziciju brend lidera na bh. tržištu, poruka je koju je poslao tim ove uspješne bh. kompanije na današnjoj press konferenciji. U tome ih nisu spriječile ni brojne promjene na tržištu zahvaljujući adekvatnom upravljanju, kvaliteti i kontinuiranim inovacijama. 
12.12.2022. u 15:27
get url
text

- Rekordan rezultat s povećanjem prihoda i najveći broj uposlenika u historiji kompanije, te kontinuirani rast korisnika Alma Ras proizvoda obilježili su ovu 2022. godinu - naglasio je Rasim Memagić, generalni direktor i predsjednik Uprave Alma Ras.

Kao lideri u tekstilnoj industriji, naglasio je, "promovišu održivo poslovanje u svim sferama".

- Mi smo prošle godine uveli korporativno upravljanje u kompaniji i obavezali smo se na održivo poslovanje, jednu transparentnost u radu, promoviranju onoga što radimo, izazove sa kojima se susrećemo. Alma Ras je naravno svjesna svoje važne uloge u društvu i nastojimo da svojim djelovanjem prije svega unapređujemo kvalitet proizvoda i usluga, ali i da doprinesemo razvoju ekonomije i promociji tekstilne industrije i BiH, ali i cijelom svijetu. 

Saradnja sa najvećim svjetskim liderima u finom rublju kao što su Triumpf, Calzendonia, Hugo Boss sa kojima već radimo 15 godina se ogleda u jednom obostranom poštovanju i razumijevanju, a od ove godine sa ponosom možemo istaći da smo dobili dva nova kupca, to je švicarska Calida kao lider na tom tržištu i drugih zapadnoevropskih zemalja i dobro poznati Armani, jedan kupac koj ima izuzetno visoke standarde, i ponosni smo da smo dobili jedan takav brend u našem portfoliju. To govori o visokom nivou i sposobnosti da postignemo kvalitet proizvoda koji je potreban za tog kupca i sama organizacija posla jer sve se to mjeri da vam neko da povjerenje za narednih pet godina. 

{$galerijaFotografija}

Proizveli smo više od 21 milion komada jedinica, uspješno smo uveli nove kupce, razvili nove proizvode kao garant daljeg rasta i razvoja. Još postoji niz kupaca sa kojim smo pokrenuli pregovore za poslovnu saradnju, razvijamo te proizvode da što prije možemo potpisati nove ugovore. U 2022. godini na domaćem tržištu ubjedljivo smo zadržali lidersku poziciju u kategoriji finog rublja i spavaćeg programa i ponosni smo na tu poziciju, na povjerenje kupaca. U prethodne tri godine smo jačali tu lidersku poziciju koju već prethodnih desetak godina držimo. Ukupno smo u te tri godine rasli sa prihodima od 37 posto, a samo u lancu maloprodaje, što nam je bio i glavni fokus, rasli smo u te tri godine 60 posto. Zašto maloprodaje? Fokusirali smo se na onaj kanal gdje ćemo biti najbliži kupcu, razumjeti njegove potrebe, pružiti najbolju uslugu i to se pokazalo ispravnim. Feedback koji dobijamo od kupaca je sjajan, ljudi cijene ono što radimo. Također, ono što želim da istaknem je ogroman rad i odricanje uposlenika u cijelom lancu. Svi uposlenici se trude da i oni prate cijeli ovaj napredak u smislu vlastitog napredovanja, unapređenju vještina, kako bismo bili u situaciji da postignemo sve te standarde - istakao je Memagić. 

Kako su naveli, kao nagradu za lojalnost u ovoj godini, "odobreno je više od 500.000 KM za članove kluba lojalnosti jer je zadovoljstvo kupaca jedan od strateških ciljeva ove kompanije".

- Ove godine očekujemo da ćemo ostvariti rekordan prihod u iznosu 73 miliona KM i investirati više od 4 miliona KM. Investicije se ogledaju u nabavku opreme, infrastrukturne projekte, kupovinu nove lokacije u Banovićima, gdje ćemo otvoriti novi pogon. Investirali smo u novu automatiziranu liniju, u krojačnicu koja je posljednje generacije, gdje u smislu održivosti i efikasnosti bilježimo značajne uštede na energiji i uštedama na materijalu, što nam je jako važno, zatim ulaganja u fotonaponsku elektranu, investicije u poslovnu zgradu kao jedan ekselerator novih ideja gdje želimo tekstilnu industriju da učinimo zanimljivijom te edukacijski centar - dodao je Memagić.

Kupci prepoznaju kvalitet

Slogan "Dodir koji volim" je poruka za koju se veže brend Alma Ras, ali je i vodilja u načinu na koji postupaju prema uposlenicima, partnerima i potrošačima iz čega je proizašlo nekoliko kampanja koje su obilježile i ostavile trag u ovoj godini. Posebnu pažnju privukle su: "S ljubavlju sašila" gdje su kupcima pokazali ko su uposlenici i koje su njihove životne priče koje ih vode kroz posao koji rade.

Druga kampanja na koju su ponosni jeste divna priča uz podršku Maëlys de Rudder Tanović, koja je imala održivi aspekt i sa kojom su pomogli jednom malom biznisu, zanatu kojem prijeti zaborav i sve to kroz promociju endemskih, ugroženih prirodnih bogatstava u BiH. Cijelu priču zaokružili su pošumljavanjem Pančićeve omorike koju žele ostaviti generacijama koje dolaze.

I unikatna ideja "Moj Ćeif" u saradnji s Martinom Sairom koja je probudila posebne emocije kod roditelja gdje je mašta njihove djece pretvorena u djelo, a njima ostaje kao trajna uspomena.

- Održivost je dugoročni pravac u svim aspektima poslovanja kompanije Alma Ras jer želimo biti odgovorni prema društvu i zajednici, a potrošačima ponuditi uvijek vrijednost više - riječi su Sedine Memagić, kreativne direktorice i članice Uprave.

Snaga uspješne kompanije su uposlenici

Svjesni važnosti uposlenika, konstantno unapređuju uvjete rada kroz različite benefite, poseban i privlačan ambijent rada.

- Posebno smo ponosni i na program Internshipa, gdje pružamo priliku mladim ljudima da steknu prvo formalno radno iskustvo, te drugim modelima zapošljavanja putem kojih smo zaposlili novih 55 ljudi - kazao je Kemal Hadžić, direktor HR-a i SCM-a i član Uprave.

U toku 2022. godine kompanija Alma Ras organizirala je blizu 80 edukacija kroz njihov ARcademy centar, te je više od 300 zaposlenika dobilo priliku za profesionalno usavršavanje i nadogradnju znanja. Većina njih je postala i interni edukator koji svoje znanje nesebično i profesionalno prenose. Kompanija Alma Ras ovu godinu završava s 1.350 uposlenika, prosječne starosti 35 godina, te titulom najpoželjnijeg poslodavca u prodaji i retailu nekoliko godina zaredom.

Kroz održivo poslovanje uložili više od milion

- U cilju unapređenja i održivosti kvaliteta proizvoda, konstantno mjerimo zadovoljstvo kupca - potcrtala je Merima Omanović-Husić, menadžerica kvalitete.

Nadzor kvaliteta, kako je istaknuto na press konferenciji, provodi se kroz internu kontrolu kvaliteta: od ulazne kontrole, samokontrole u procesima, završnih kontrola, statističke kontrole do internih audita i kroz eksternu kontrolu koju provode certificirane kuće, kupci i samo tržište.

Kontinuiranim unapređenjem poslovanja i posebnog radnog ambijenta, te značajnim certifikatima u dijelu tekstilne industrije održavaju saradnju s postojećim B2B kupcima: Triumph, Calida, Calzedonia, Armani, Mey i Hugo Boss, a i stvaraju nove poslovne prilike. Tako se posebno izdvojio GOTS certifikat koji je globalni standard za proizvodnju organskog pamuka i podrška u segmentu održivog poslovanja. Alma Ras je među rijetkim kompanijama u BiH i regiji koja posjeduje ovaj certifikat vrlo važan za dalje širenje i razvoj održivog poslovanja.

Svjesni značaja održivog poslovanja, u prethodnom periodu implementirali su i finansirali projekte za kompletnu društvenu zajednicu. Drugu godinu zaredom objavili konkurs na temu eko projekata i do sada uspješno realizirali šest eko projekata u šest različitih gradova, te dali doprinos u društveno odgovornim kampanjama vrijednosti oko 300.000 KM.

U cilju smanjenja potrošnje električne energije i povećanja konkurentnosti instalirali su solarne panele u Visokom i Olovu. U ovu investiciju je uloženo više od 800.000 KM.

Ulaganja i planovi za 2023.

Naredne godine u planu je otvaranje nove fabrike i samim tim otvorenje radnih mjesta za različita zanimanja. Kako su naveli, ulaganje u edukaciju i razvoj kompetencija uposlenika bit će u fokusu i 2023. godine.

Uprkos rastu kamata i skeptizicmu na evropskom tržištu po pitanju potražnje, i dalje žele zadržati lidersku poziciju. U cilju stabilnosti poslovanja radit će na beskompromisnom kvalitetu i ultimativnom odnosu s kupcima.

_DSC6448.JPG
1 od 7
left-arrowright-arrow
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.